G-spot wanita

G-Spot Wanita

Organ seks wanita merupakan satu organ yang penting dan mempunyai pelbagai tujuan seperti untuk pembiakan manusia. Namun untuk kali ini kita akan mengupas lebih dalam soal seksual, iaitu fungsi organ wanita untuk seksual. Ini bertujuan untuk lebih mengenali anatomi atau bahagian dengan fungsi yang tertentu. Sebagai contoh, G-spot.


Selain organ pembiakan tadi,  kita juga perlu mengenali satu area lagi yang sering disebut sebagai G-Spot. Menemukan titik g-spot wanita merupakan impian setiap lelaki. G-Spot (Grafenberg Spot) saat ini sering dibahas di berbagai media (misteri).

Titik G-Spot adalah sebuah ruang sempit disebalik tulang pubis wanita ini yang apabila tersentuh akan memberikan sensasi yang luarbiasa.

Titik G-Spot dapat ditemukan dengan memasukkan jari-jari ke dalam Vagina dengan telapak tangan menghadap ke depan. Dengan menyentuh dan memainkan bagian ini dengan perlahan, dapat membuat pasangan wanita mendapatkan orgasme yang kuat.

G Spot juga dapat teraktif dengan baik diketika atau posisi yang dikatan spooning (doggy).


Melalui info sebegini diharapkan wanita perlu memahami susuk tubuhnya sendiri sebelum pihak suami mengkaji, menyelidik kesetiap penjuru tubuh anda. Dengan harapan wanita dapat memberi tunjuk ajar dan kerjasama yang baik kepada suami dalam mencari titik kepuasan bersama. Selamat mengkaji.





PROMOSI PERCUMA!!! LIVE BODY NOSODE THERAPHY
RAWATAN ALTERNATIF (EM) DI SHAH ALAM


Di olah: Perubatan dan rawatan alternatif

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda: